Heldro IJs

Narrowcasting verhoogt beleving bij Heldro IJs

Over dit project:

Heldro IJs gelooft in vers en eenvoud en is een begrip tot in de wijde omgeving van Noord Limburg. Via zogenaamde ‘opscheppunten’ in Ottersum en Nijmegen wordt ultra vers schepijs, direct uit de ijsmachine, verkocht. Bij Heldro draait alles om beleving: van het uitzoeken van het lekkerste ijsje tot en met de smaakbeleving van het ijsje zelf. Om de beleving op het opscheppunt helemaal compleet te maken, was Heldro IJs op zoek naar een narrowcasting oplossing waarbij het assortiment en de prijslijst getoond konden worden, maar ook ‘Het verhaal van Heldro’ kon worden verteld. Opensignage narrowcasting heeft een oplossing aangeboden waarbij er 4 schermen naast elkaar werden opgehangen. Op 3 schermen worden het assortiment en de prijslijst vertoond. Op het 4e scherm draait een afwisselende uitzending waarin het ontstaan van Heldro IJs, de merchandise voor de echte Heldro fans en diverse mededelingen aan klanten voorbij komen. Daarnaast worden er in de periode rondom het Corona-virus de maatregelen op de schermen getoond, zodat klanten hiervan op de hoogte zijn. Naast de bedrijfsfilosofie ‘vers en eenvoud’ gelooft Heldro IJs ook dat lokale bedrijven elkaar sterker maken. Dit maakte dat Heldro niet lang na hoefde te denken om in zee te gaan met Opensignage narrowcasting: “Naast een passende oplossing en een prettig contact met de accountmanager is Opensignage narrowcasting ook nog eens gevestigd in Nijmegen. Dit gaf ons de doorslag om voor deze partij te kiezen!” En uiteraard werd dit gevierd met een heerlijk Heldro IJsje…



Datum: Jun 2020

Client: Heldro IJs

Categorie: Opensignage,

Locatie: Nijmegen

Partner: ,



Meer info over deze oplossing